Pierwsze dwa tygodnie

Dziś mija 1,5 tygodnia od dnia naszego ślubu :* Tak kochanie, wciąż Cię kocham:*. I ja jako przykładna świeżo upieczona żona wstałam razem z mężem- on bo musiał do pracy, a ja..no właśnie.. na chwilę obecną moja pracą jest noszenie bobokopa w brzuchu.  No więc wstaliśmy razem-mąż pod prysznic, ja do kuchni..no bo ten wcześniej obiecany tydzień dobroci z mojej strony choć w sobote się skończył [wg kalendarza], to dalej trwa.. Śniadanie podano- w końcu jajecznica nawet ta niedosolona, ale przez żone przygotowana smakuje lepiej, niż te „cuda przygotowywane przez mame”:] Kanapki na drugie śniadanie zrobione, mąż całuje na dowidzenia i pędzi do pracy..A ja,że śpioch nie z tej ziemi spowrotem do łóżka:]

Trochę nudy, trochę „ogarniania” domu, no i tv nieprzerwanie – powtórki wszytskich możliwych seriali z dnia poprzedniego, nim się oglądnełam godzina 16:] a to oznacza, że zazwyczaj mąż zbiera się do domu..ale nie dziś..tak, tak..to dopiero 1,5 tygodnia małżeństwa, a mężowi się do domu już nie spieszy,,a ja tu z obiadem czekam,,i taki to już mój los,,czekam..mąż się odezwał-jest godzina 17..wychodzi z pracy.. super..już się doczekać nie mogę, łapię za odkurzacz, no bo miło wracać do czystego, pachnącego domu, gdzie czeka stęskniona żona z uśmiechem na twarzy…

telefon..mąż ma „lekkie opóźnienie”..no bo wycieraczkę zgubił, a no i zakupy 3eba zrobić.. godzina 18- w domu czysto, pachnie obiadem, ale uśmiech pomału schodzi..męża dalej nie ma.

One thought on “Pierwsze dwa tygodnie

  1. Dobra żona to taka, która… musi sobie ponarzekać :). To nic, że monż złapał opóźnienie, żeby załatwić coś dla żony…

    Siedzisz teraz obok, a ja piszę comment, to chyba lekka perwersja, z tym blogiem? 😛

Skomentuj

