Cudowny mąż

Dokładnie dziś mija równe 2 tygodnie od założenia sobie na palec GPSa.. z tejże własnie okazji, jak również wczorajszej wypłaty mąż zabrał mnie do kina i małe zakupy,.,kochany mąż,..no i tym sposobem w mojej garderobie, od momentu kiedy brzuch mi sie powiększył a waga przekracza moja maksymalną dopuszczalną wartość kilogramową, przybyły nowe spodnie-2 ciążowe i jedna sukienko-bluzeczka 😀

24 tydzień Kasi

no i wyglądam przecudnie:)w ogóle wyglądam bajecznie:] i w ogóle moja skromność to zasługa męża, który na każdym kroku powtarza mi żebym nie zapomniała, jaka jestem
cudowna, jedyna, niepowtarzalna, najpiękniejsza, najcudowniejsza;] pisałam już, że mam kochanego męża?:>

Dziewczynka z brzuszkiem

P.S. A w ogóle Wiki dołączył dziś z małym bobolotokopem do Suchorabiańskiej społeczności kościelnej, i jeden i drugi zostali pobłogosławieni przez „kurka” księdza 😀

Skomentuj

