Pieseczek :)

Teściowie mieli w niedzielę imieniny… i tak jakoś wyszło. No dobra, przekonałem żonę że to dobry pomysł… no i trochę mi teścia żal było, bo widać było że brakuje mu piesy.

Bierz go! Bierz ten kamyk!

Taka jestem śliczna...

Kora (bo tak teściu ją ochrzcił) ma 3 miesiące z haczykiem i umie już podać łapkę i warować. Otwiera też sama drzwi i zaczyna powoli psocić. Zobaczymy jaki piesek z niej wyrośnie, póki co jest bardzo grzeczna i słodka. Ciągle brakuje jej chyba mamy i coś mi się wydaje, że podróż do domu na moich kolanach sprawiła, że teraz ja jestem jego mamą :). Mruczy i domaga się przytulania częściej niż zabawy. Jak na 3-miesięcznego psiaka ma ciekawy charakter, łazi przy nodze i coś mi się wydaje że będzie to taki mały cwaniaczek…

2 thoughts on “Pieseczek :)

  1. Ten mały śmieszny stworek wygląda jak Aksucha gdy była mała,,jej niektóre zachowania są takie same, tyle ze pies jest zdecydowanie dużo grzeczniejszy..takie mały śmieszny kapciuch, z szerpokim rozstawem łap przednich:] sprawia to wrażenie jakby piesa była ciężka..fakt jest faktem..nie byłąm przekonana co do niej, ze względu na Aksuchę, ale dom bez piesa to nie to samo,,znów jest coś(4-nożnego), co się cieszy na Twój widok, merda ogonem i łasi sie do nóg..ogólnie piesa zaakceptowana- choć nie obyło sie bez ględzenia zwłaszcza mamy,,

  2. Pingback: Kora kawał Potwora. « Blog Kasi, Wikiego i Kubusia

Skomentuj

