Pare słów z ostatniego tygodnia

Żona wypuszczona:] Żona obok męża położona:D

Wypuścili mnie ze szpitala, bo jak sadzę i tak za długo tam leżałam.. na szczeście Bobolotociężar się podniósł, a że to już 35 tydzień to obaw co do maleństwa aż takich już nie ma. Klocek podtył troszeczkę, bo przy wypisie ważył już 2,5 kg..

NIe ma co-w domu dużo lepiej..zawsze to na na tarasie w buzią do słońca można się wystawić, a nie w 4 ścianach szpitalnych leżeć i patrzeć na inne kobiety..

POnadto piesa ma z kim się tarmosić, bo pozostali członkowie rodziny, to albo głaszczą, albo uczą, a ja przynajmniej trochę ja pozłoszczę, porzucam piłeczkę, patyczka, pobiegam i dam się nawet w ucho ugryźć:] Piesa rośnie dosyć szybko, niestety za szybko jak to stwierdził pan weterynarz, bo jej łapki układaja się, jak foce..i taki to śmieszny kapciuch z niej..Momentami strasznie Aksuchę przypomina z zachowania, tyle że Łajza jak nikt obok niej nie był to spała, ta natomiast potrafi się sama sobą zająć.

Wczoraj nas trochę wystraszyła. Z racji tego, że mój cudowny, jedyny i niepowtarzalny mąż miał wolne pospaliśmy trochę dłużej, bo aż do 9.. Po śniadaniu standardowo-zabawa z piesą, a tu piesy nie ma,,wołamy, krzyczymy, a tu nic..Więc znów sto myśli, nawet takich  że ja ktoś ukradł( choc KOra pewnie by takiego rabanu narobiła..).

Obeszłam cały ogród, Wiki za ogrodem, a tu się okazało, że piesa zamknęła się w piwnicy..i takiej demolki tam narobiła, że drzwi zablokowała i wyjść nie mogła,, :] i taki to z niej kundel..:]

One thought on “Pare słów z ostatniego tygodnia

  1. Pan weterynarz gada głupoty 🙂 a piesa jest niebezpieczna. Przedwczoraj zatopiła zęba w uchu mojej żony a wczoraj chciała mnie tak samo chapnąć w oko. Nie jest to na szczęście złość, tylko objaw miłości 😉 ale i tak trzeba uważać, toż to wilk z ostrymy zębamy. Dzisiaj jak się uda, to zrobię jej zdjęcie. Będzie widać jak obsikaniec urósł w ciągu… 3 tygodni niecałych.

Skomentuj

