Parę słów z życia..

Wczoraj mąż zarzucił mi, że się ociągam i nic ostatnio nie pisze, wiec korzystam z chwili, że maluch śpi :]

W sobotę minie miesiąc odkąd mamy bobsztala, rośnie zdrowo, je jakby miał co najmniej siedem żołądków , robi zdrowe, rasowe żółte kupy ważące nie mało 😛 Ogólnie mały dobrze wygląda- zdecydowanie lepiej niz jego mama :] Ale to dobrze, bo ktoś musi, żeby ktoś inny móc nie mógł..

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Dziś dzień matki, więc i ja świętuje.. jakoś  tak nieswojo, ale może jak dostane duży błyszczący i drogi prezent to poczuje się „swojo” (i bynajmniej nie chodzi mi o kupsztalka mojego „drogiego” [dosłownie] maleństwa 😀

Czas leci, a ja czuje się szczęśliwa. Mąż realizuje się w roli ojca, choć biedny dalej zmęczony i niewyspany [choć dziś pierwsza pobudka była ok.5]. Podobno wysypiać się człowiek będzie dopiero jak mały skończy rok, choć ja mam mała nadzieje, że dużo dużo wcześniej..

Niestety [a może na szczęście] nasze życie kręci się wokół 2 kwestii- Kuba i mieszkanie, które coraz bardziej mieszkanie zaczyna przypominać- już nie na papierze :] Ściany stoją, dach się kładzie, niebawem pewnie i tynki się pojawią.. Nasze pierwsze M.. Aż się wierzyć nie chce, że wszystko układa się jak trzeba..I nie zapeszając mam nadzieje, że to szczęście nas nie opuści.. Ktoś kiedyś powiedział, że pieniądze szczęścia nie dają.. To prawda [choć bez nich to by ciężko było]. Najważniejsze jest,że mąż kocha, jak wariat, małe zdrowe- a to daje siłę, aby dążyć do celów, marzyć i realizować..

Korcia

Jeszcze parę słów o Korze, bo jakoś ostatnio pomijana jest..Piękności rosną, już wyglądać zaczyna groźnie, a zgrzeczniała aż nie do wiary :] Przestała wchodzić do domu, nie gryzie, a bawić się chce.. Teraz jest na etapie ” nie dam piłeczki” :] Kochane psisko :]

Psy też pozują 🙂

Skomentuj

