Dzień tatucha z maluchem

Jak w każdy weekend mamucha oddaje synka tacie, a sama odpoczywa [choć nie zawsze tak jest]. Na dzień dobry dostajemy uśmiechy:

Gdy mi się znudzi leżenie na brzuszku, tatuch bierze mnie na rączki:

a gdy stwierdza że za ciężki jestem, a i leżenie mi się  nie podoba to wtedy siadamy i tak sobie siedzimy i siedzimy…

Jest też czas na zabawy.. tacie najlepiej to wychodzi, a wygląda to mniej więcej tak:

Wieczorem to obydwoje jesteśmy zmęczeni, dlatego najlepsze co nam wychodzi to znów leżakowanie:

Od kąpania jest  jednak mamucha, tata czyści te właściwe części ciała:

Tak nam mija dzień, prawdę mówiąc całkiem fajnie, bo tatuch fajny facet jest, ale jestem tak zmęczony, że jedyne o czym marze to zasnąć u niego na kolanach:

Skomentuj

