Robimy postępy w rozwoju…

2 dni temu nasz Kubutek, nie wiadomo jak, ani kiedy zrobil fik z pleców na brzucha.. Ja kobieta starej daty, a do tego mało postępowa, chcąc uwiecznić każda chwilę pobiegłam po kartkę papieru i ołówek. Nie, nie chciałam nic rysować. No przecież, żeby w przyszłości dalekiej móc sobie przypomnieć, jak mi się dziecko rozwijało, co kiedy robiło- chciałam wyrwać kartkę z kalendarza i zapisać „pierwsze fiku miku z pleców na brzucha”. Dobrze, że mąż jest postępowy, choć starszy i posiwiały, przypomniał mi o blogu 😛    Nie ma co wymagać ode mnie zbyt wiele, niech się i tak cieszy, że wiem co to linux i kompilowanie jądra 😛

!!!! 15.08 po raz pierwszy wyfiknął się !!!! :0) i chyba mu się to spodobało, bo wczoraj fikał regularnie 😀

Skomentuj

