Najnowsze zdjęcia Kubutka

Żona wrzuciła zdjęcia i kazała „zrobić wpis” 🙂 ale co tu dużo mówić? Chłopak jaki jest, każdy widzi. Coraz większy, coraz fajniejszy i jak na 4-ro miesięcznego brzdąca, całkiem kontaktowy i kumaty.


Prawda jest taka, że ciężko mi wychodzić rano do pracy. Biorę go czasem na śniadanie i tak sobie razem siedzimy i gadamy :>. W takie dni najchętniej zostałbym z maluszkiem w domu. Początki może faktycznie były trudne (co najmniej dwa razy usnąłem na klawiaturze w pracy), ale teraz, też dzięki temu, że to Kasia wstaje w nocy, a ja na płacz dziecka nie reaguje, nawet można pospać w nocy. A i sam Kubuś coraz częściej przesypia całą noc.

p.s. Kasia: Ano podział obowiązków musi być, ja w nocy, Wiki rano (wtedy to ja chrapie jeszcze z godzinkę), ja w ciągu dnia [czasem dziadek], później „babcia kiepska” musi nacieszyć się chłopakiem, wieczór należy znów do Wikiego [a ja robię tysiąc innych bardziej lub mniej potrzebnych rzeczy]..

One thought on “Najnowsze zdjęcia Kubutka

  1. Witam, piszę nie na temat, ale wybaczcie. Mam pytanie odnośnie porodu w Narutowiczu, przeczytałam o Waszych wrażeniach i prosiłabym o ile to możliwe o więcej informacji. Mam termin za 3 tygodnie i przeraża mnie trwający tam remont, wiem, że jak rodziliście w kwietniu nie było remontu, proszę więc o opinie na temat lekarzy, położnych, pomocy w czasie porodu i po porodzie, czy 2 raz też tam rodzilibyście, czy coś opłacaliście?Zz góry dziękuję, informację proszę na maila: ms23@o2.pl

Skomentuj

