„Mama”, jak to dumnie brzmi

Dziś dzień dzieciaka z ojcem.. Ja jedynie stoję z boku i obserwuję 😛 Zrobiłam zupkę małemu, a tata w tym czasie leżał w pokoju na podłodze, przyglądając się Kubie, jak raczkuje,, Gdy wyszłam na górę, położyłam się na łóżku i robiłam małemu „a kuku”.. kiedy zrobiłam „a kuku” na dłużej, maluszek patrzył i patrzył, aż wydusił z siebie „mama”.. jedno zwykłe krótkie „MAMA”, nie takie jak dotychczas w złości, po śpiącemu „ej mama, mamamamama, czy nie nie mama..”, tylko takie krótkie „MAMA”..Patrzył na mnie i po prostu wydusił „mama”, po czym jak mu się pokazałam uśmiechnął się.. Maluszek ma prawie 6,5 miesiąca.. Ech.. aż nie do wiary.. Brzmi dumnie 😛

Skomentuj

