Nowości kurczakowe

Nasz chłopczyk w końcu uznał, że pampersy to wcale nie taka fajna sprawa w te wielkie upały i postanowił je zamienić na majtki- dużo mniejsze i lżejsze.. A prawda jest taka , że spodobało mu się sikanie samemu, bo wysadzać go nie trzeba. Wyciąga tututa i podlewa kfiatki babci ałałki 😛 A przy tym ma tyle frajdy, że aż ciężko w to uwierzyć 😀 A już się bałam, że do końca zycia bedzie chodził w tych pampersiakach.

Nula ma już 4 miesiące i podobnie jak Kuba w jej wieku fika na brzucha.. Jak widać leżenie na plecach jej się znudziło, a z noszeniem nie ma mowy zbyt długo, bo kręgosłup o sobie przypomina.. Tak więc Nulka rozwija się w podobnym tempie do Bubula, co cieszy.. może zaraz wstanie i sobie pójdzie, a ja będę mogła w końcu się wyspać? Ech.. marzenia.. Ostatnie 4 noce to przypominanie sobie o jedzeniu, wszystko byłoby ok, gdyby to nie było co godzinę!! A gdzie mój sen, hello!ja jak się nie wyśpię, to później Wiki na mnie narzeka 😀

Bo ze mną to jest tak: jak głodna i śpiąca to nie do życia… A tak na marginesie wspomnę :] zmieściłam się w „stare”przedciążowe spodnie 😛 Już jakiś postęp.. pozostało jeszcze kilkanaście par spodni które czekają na lepsze czasy 😛

 

Skomentuj

